Pages

Monday, March 21, 2016

Sarasota

   I feel like everyone thought I had the best Spring Break ever because of the snaps I posted on snapchat but in reality nothing really happened.Before the trip I have only been in Sarasota for only one hour in UTC and I wanted to go there for days and it happened.In the pictures Sarasota was sooo beautiful and green and amazing but actually it wasn't really enjoyable.

   People there was so cold and mean and they were all so old.Even I myself felt much more young being around them.I had to take pictures for my cousin's blog where she does outfit ideas and stuff, so I did that but unfortunately I don't have the actual photos with me (;_;)....

  Best part about our little trip was food.I was unable, UNABLE to think any of food or even eat because I was so full the whole time.The most disappointed thing was Siesta Key Beach.I thought it would be at least as good as Maldives but nope, it was nothing like there and finding a park space was the most annoying thing.

   Overall I hadn't open a page of work and slept for twelve hours which is okay for normal people but not for me,finished The 100 last episode which was so sad because Bellamy,got silver in LoL (a game) and that is actually it...

How was your Spring Break?





2 comments:

  1. Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Je te plumerai la tete
    Je te plumerai la tete
    Allouete,Allouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Je te plumerai le bec
    Je te plumerai le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    je te plumerai les yeux
    je te plumerai les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    je te plumerai le cou
    je te plumerai le cou
    et les yeux
    et les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Je te plumerai les ailes
    Je te plumerai les ailes
    et le cou
    et le cou
    et les yeux
    et les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Je te plumerai le dos
    Je te plumerai le dos
    et les ailes
    et les ailes
    et le cou
    et le cou
    et les yeux
    et les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    je te plumerai les pattes
    je te plumerai les pattes
    et le dos
    et le dos
    et les ailes
    et les ailes
    et le cou
    et le cou
    et les yeux
    et les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-o-oh

    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai
    Je te plumerai la queue
    Je te plumerai la queue
    et les pattes
    et les pattes
    et le dos
    et le dos
    et les ailes
    et les ailes
    et le cou
    et le cou
    et les yeux
    et les yeux
    et le bec
    et le bec
    et la tete
    et la tete
    Alouette, Alouette
    O-o-o-o-o-oh
    Alouette, gentille Alouette
    Alouette je te plumerai

    ReplyDelete